Tuesday 5 October 2010

Poker Ellerine Giriş



Bir kaç el analizinden sonra bir giriş yazısı yazmak şart oldu. Yaklaşık 4 seneden beri çok düşük masalarda online poker oynuyorum.

Önce betandwin ile başlamıştım. Yaklaşık 30€ luk kasamı no-limit masalarda yaklaşık 200€ ya kadar çıkarttıktan sonra, 2€-4€ masalara çıkmaya çalışmamla bütün kasamı eritmiştim. Bu süreç toplam 6 ay kadar sürdü herhalde.

Sonrasında uzun bir aradan sonra, bu sefer pokerstars'da 0,01$-0,02$ masalar ile geri döndüm. Biliyorum, eskisine göre çok küçük miktarlarla oynuyorum, amacım para kazanmaktan çok, stratejimi oturtmak, uzun süreli kötü şans zamanlarında zorlamalardan kaçınmayı öğrenmek ve sabırlı olabilmek.

Şu anda kasam pokerstars'a ilk üyeliğimde verilen bonusu biraz arttırmam sonucunda
4$ civarında, esasında 0,01-0,02 masalar için bile yeterli değil ama şimdilik yalnızca oyalanıp, tekrardan öğreniyorum. Tamamen kaybettiğim takdirde, 10$ civarı bir kasayla temiz bir başlangıç yapacağım.

Kasa stratejimi de birazdan yazıp, kasadaki gelişmemin takip edilebilmesi için haftalık kasa analizleri yapmayı düşünüyorum.

No comments:

Post a Comment